Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stef Kattenpoel Oude Heerink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stef Kattenpoel Oude Heerink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

In een ruime 6 maand ga ik bekijken wat er in Thailand, Maleisië, Singapore, Australië, Fiji, Nieuw Zeeland, Chili, Peru, Bolivia, Argentinië, Brazilië te beleven valt door er te gaan rondreizen. Tevens hoop ik mijn reis met een af te sluiten met in december een trip naar Antarctica.

Na 5 weken Thailand brak ik mijn schouder en diende ik mijn reis te onderbreken. Ik heb hem ondertussen hervat en daarbij de route aangepast. Het wordt nu in 5 maand Dubai, Australie, Nieuw Zeeland, Chili, Bolivia, Argentinie Peru, Uruguay en Brazilie.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Voor de laatste keer, Buenos Aires

22 Januari 2015

Uruguay

09 Januari 2015

Sun, Sandboarden en Surfen in Floripa!

01 Januari 2015

Kerst in Argentinia, Rio de Janiero en haar NYE

23 December 2014

Bolivia!! La Paz, Rurrenabaque & Salar de Uyuni
Stef

Ik en mijn wereldreis

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17762

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: